Theme Preview Rss

waiting for newborn..




sangat epi arini..knowing that i will have my first nephew next month..alhamdulillah..ini adalah cucu pertame dalam famili aku.wah..abah n mami dh jadi atuk n mama tuk.wah!!tk cye..hihi.and i cant believe that my bro finally become a father!!!congrats2.b4 this my bro ckp dh byk kali pegi scan tp dr cakap baby tu slalu duk tutp mende *tut* die..so tkleh nmpak..mak aku slalu duk ckp pompuan sbb malu2.hehe.klakar tol..then this morning,he ym me and told that great news..hehe..kene pikir nm panggilan untuk aku pulak ni..hehe..excited tol.then bro n aku duk bincang nm unt anak die ni..n of cos la kt depan kene taruk 'Wan Mohd..'..hehe..insyaallah,end of october akan keluar lah baby itu..cant wait to see him..tp tkleh nk tgk gak..aku kene tggu smpai la aku blk krismas nnt..mesti dh besr perut kak wawa tu..dh le die kecik je..to my big brother---->dh jd ayah org nih jgn duk buli org lg yer...(aku n adik aku slalu menjadi mgse buli die..die penah letak lipas kt muke aku(lipas tu hampir masuk dalam mulut aku),tarik suar aku depan org ramai,kunci aku dlm jamban n tutup lampu,slalu sorok handset aku,suh aku blanje awek die dan mendere kucing aku yg bername toby smpai sakit mental dan akhirnye mati)...haha..

*bosan duk dgr cte psl indonesia-malaysia kt paper..tkde gosip lain yang lebih menarik ke nk letak*

0 comments:

Post a Comment