Theme Preview Rss

abah saye cakap...

aritu...saye webcam ngn mummy n abah saye...sambil2 diorg tgk tv..biase la..rndu..hehe..kami borak2..dan mengumpat dgn mummy..mengumpat psl kwn2 saye..mummy saye mmg suke mengumpat.terutame bab boyfriend diorg..hehe..


pastu abah saye tny..
"blaja cne?result aritu cne?"...


anakanda beliau yg comey ini pon menjawab...

"result tkde la best..biase2 je.tk sangkut mane2.cgpa pon cukup2 lepas je"
..


my abah pon jwb..

"ooo.tkpela tu..alhamdulillah.."


then saye pon mengadu kt abah..

"abah,blaja makin susah...huhu..susah...susah...susah....dh tk larat nk blaja"
..
berulang kali aku cakap camtu kt abah...


then abah pon membalas dengan muke selambe n cool...

"kalau ko nk blaja senang,ko berenti blaja,balik umah dan jadi HA ke,cikgu ke macam abah,nak?"
...


erk...terdiam la aku dan terkebil-kebil di depan laptop itu...haha...amek ko..kan dh kene tu..

tiap kali aku kal umah,mesti parents tny bile nk blk..bukan aku tknk blk..tp TAKLEH balik...cuti sem aritu aku spend buat short sem.lepas ni klau de cuti pon stkt 3-4 hari.mn la sempat nk fly balik umah.terpakse la menunggu buln 8 nanti....

0 comments:

Post a Comment