Theme Preview Rss

kenangan bulan puasa

menu yang paling aku suke adalah ayam percik yang mak aku buat..mantap tuh!!tp semestinye aku tolong skit2 je.tp org penting yang hidupkan api kt tempat bakar tu mmg aku la.strategi aku nk idupkan api,mesti ade arang,tempurung yang dh kering tuh,n tiub tayar tuh.n of coz la mancis.hehe.abis itam tangan aku............



yang kedua yang aku suke,air cincau ayah aku.die mmg terer bab2 buat air nih.lagi best klau campur air soya yoes..memang kaw2 la rase die.




klau trawih,famili aku slalu pg masjid kt taman uda murni tu.aku slalu pg ctu sbb die bc surah pendek2 je.satu lg masjid name pe ntah.dkt skolah islah tu..tp die slalu bc surah panjang2.nk abis lapan rakaat terketar lutut aku.pastu dak2 kecik duk main mercun kt tepi masjid.tekezut beruk den.abis tunggang langgang al-fatihah aku.



bazar ramadhan..mende nih wajib.slalu org pegi kt stadium.tapi mak aku jarang pg sane.sbb kt ctu kn time pose je bukak.so tk tau tmpt mn yg best n bersih.mak aku prefer gerai yg kecik2.contoh kt cherang.kt ctu slalu bukak even bukan bulan pose.so mak aku kire pelanggan ttp kt ctu.dn paling penting.makanan die sedap!!




semoga ramadhan membawa seribu satu makna dan kegimbaraan buat kita semua..peace no war..

0 comments:

Post a Comment