Theme Preview Rss

ramadhan sudah datang........


dah lame tk mengupdate blog...huahua..sungguh malas.tkde mende menarik unt dishare.tkde mende yg excited unt diberitahu.tp de gak yg sudi nk masuk lg blog yg tua ini.haha.i am back at my hometown.dh 7 bulan tk blk.sungguh tk percaye.n now i babysit my nephew yg tk reti duk diam.sakit urat aku.huhu.suke melompat mcm katak... most importantly,he likes to bite my cheek.haha..tp tkpe..gigi br de sbtg.tk skt sgt.


dan bulan pose sudah pon tibe.alhamdulillah.dpt berpuase skali lg.seperti biase,bukak puase tersangat la heaven.ade murtabak,ayam percik,buah melaka,delca..wah wah..makan sungguh tk igt dunia.tu lah yg best.nk best lg minum air cincau.pergh..lepas tu mmg tk pg trawih la.enak!!bile lg nk merase makan mcm tu kn kn..hehe

lastly,aku nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak.bulan yg penuh dengan barakah ini.tkleh nk wish rye lg sbb lmbt lg.hehe.mintak maaf klau de silap dan salah.tu la fitrah manusia.lepas wat salah,mintak maaf lepas tu bt lagi.hehe



nota kaki : saya tidak berckp mengenai hal kamu pd org lain.and i hope you to do the same.manusia mana yg sempurna.tp lumrah manusia selalu mencari silap org macam dia lah org yg maksum.anda buat salah,hanya skali saje saya tegur.and after that,it is on you..

nota tangan : mak ayah ku tk cam anak sndrik ms amik kt epot aritu.siap wat muke cam "aku tk kenal ko la"..huahua.

0 comments:

Post a Comment