Theme Preview Rss

family visit to jakarta....


ni kt tangkubang perahu..



gunung berapi...


kat sapu lidi


sapu lidi gak

last week...my family dtg cni..mummy,abah n my little sis..aku jd epi sgt2.ye la.dh lme tk jmpe famili aku.last time aku jumpe diorg ms aku blk sem break aritu..hoh.rindu yg amat tk terkate.afta exam last week,ptg tu aku n hosmate kuar g TA.nk celebrate besday kwn aku yg sorang tu.then trus pg airport soekarno hatta..on da way nk g sn,ati aku mmg berdebr2..hehe.nk jumpe famili kan.then aku tggu depan gate tu..jantung aku rs mcm dh nk pecah dh.hoho.pny lme tggu,ayah aku tk kuar gak.pastu aku kall ayah aku.die ckp die dh lps imigresen,tp tk jumpe gate kuar.la..tersesat rupenye.aku pon br la direction sume..then at last,nampak la gak famili aku.pny epi gile aku.hehe.then bawak di0rg mkn kt KL village.pastu balik trus tdo.second day,aku bawak famili aku pg bandung...3jam dari jakarta..smpai kt sn,mula2 ktorg makan kt restoran Sapu Lidi.memeang best gle tmpt tu.ats bukit..sejuk gle..dh la konsep die mmg tradional..then lps tu pg tangkubang perahu.kt cni de gunung berapi n kolam air panas.gunung berapi ni dh lme mati.tp perjalanan nk g sn puny la memeningkan..jalan berlubang2.aku tgk mak aku dh pening dh...once dh smpai sn,sume pening tu dh ilang...aku n famili aku sume cam terdiam bile tgk gunung berapi tu.ktorg tgk dr mulut kawah gunung,tu bleh nmpk larva die..larva die still lg berasap..siap bau sulfur lg.mmg menakjubkan....kt sn mmg tk nmpak jln..sbb berkabus...mmg best pg sn..then ktorg pg chihampelas..kt chihampelas ni la tmpt org2 slalu shopping...hrg pon bleh thn murah..kt cni byk factory outlet..so hrge mmg murah..pastu de satu mall nm chihampelas walk..mall ni tkde la best sgt..bese2 je..lg satu tempat yg slalu org pg adlh pasar baroe.tp aritu tk smpat nk pg sbb parents aku dh lth sgt..balik dari bandung,ktorg makan nasi padang.tp nasi die tk best sgt.maybe sbb malam.then balik umah,trus tdo.penat..aku pulak de exam esok pagi..study ntah ape2.dh la paper microbiology.mmg biol la otak tu...watevapon,parents aku dh selamat dh blk ke mesia..aku tk tau la diorg epi ke tk duk cni..dgn umah aku yg serba kekurangan ni..tp aku amat epi sbb ade famili menemani aku for da whole week..hehe..dapat la gak melepask rindu kt famili yg tercinte.....

0 comments:

Post a Comment