Theme Preview Rss

lagi-lagi manohara..



hurm..capek deh telinge n mate aku..tiap kali bukak televisi,mesti ade cite psl cik adk yg sorang nih..sape lg klau bukan psl manohara..tiap2 jam,every channel mesti ade psl die.rakyat indonesia ni tk penat ke duk dgr psl die je.skarg,klau aku g mane2,mall ke,beli aiskrim dkt kedai dpn umah aku ni,mesti ade org duk pggl aku manohara.klau kt cni senang je nk kenal mn satu rkyat mesia.kenal dr gaya tudung.kt cni klau jumpe rakyat mesia je mesti die pggl manohara..nak tergelak aku..haha.and then satu lg yg paling aku suke..klau de rkyt indonesia tny aku asal dr mn,biasenye aku akan jawab kuala lumpur sbb diorg kenl kl je.klau aku ckp klntn nnt diorg tny kt mn..mls aku nk ckp panjang2.tp skrg dh tkyah dh ckp aku asal dr.ckp je dr klantan.mesti diorg knl.dan mesti diorg akn tny psl sultan klantan.aku amat suke reaksi muka diorg lps aku ckp aku org klntan.hehe.klakar tol.stkt ni alhamdullillah.tkde lg org indonesia yg mrh2 psl manohara dpn student mesia kt cni.sume cam profesional je.even ade gak org indonesia yg tk percaya psl manohara tu.siap kutuk2 manohara depan ktorg lg.tp aku ni mls nk pnjgkan hal.kite diam je.sume mende yg diorg ckp,kite angguk je la.ye la...duk kt ngr org,ape2 pon bulih berlaku..hrp2 sume student mesia kt cni akan slmt je.skrg ditambah lg dgn case ambalat tu,lagi la diorg nk mengamuk..arini pulak ade case amah indonesia kt mesia kene dera kt mont kiara..mmg panas la isu skrg..tp ni la dunie skrg..mesia n indonesia adalah serumpun.same2 majoriti islam..tp still lg bulih gaduh...harap2 isu yg tk baik ni dpt diselesaikan dgn baik dan bijaksana...insyaallah...

0 comments:

Post a Comment